Софтуера - като настъпена мотика!

Софтуера - като настъпена мотика!

Мнениеот pechkov » 09 октомври 2018, 23:06

Софтуера - като настъпена мотика!

Чайник - начинаещ потребител, ненастъпил още мотиката и затова уверен, че мотики не съществуват.
Леймър - потребител, редовно настъпващ мотиките, но продължаващ да вярва, че мотики не съществуват.
Тесен специалист - потребител, овладял до съвършенство настъпването на едни и същи мотики.
Широк специалист - потребител, имащ на челото си две или повече цицини.
Програмист - този, за когото при настъпването на мотиките е най-важен резултата. Понеже му е омръзнало да настъпва чуждите мотики, прави свои собствени.
Напреднал програмист - програмист, настъпващ дадена мотика не повече от два пъти.
Копирайт - концепция, ограничаваща броя на достъпните за настъпване мотики според финансовите възможности на потребителя.
Геймър- този, за когото при настъпването на мотиките най-важен е самия процес. Обикновено не може да произвежда собствени мотики.
Чийтър - разновидност на геймъра, настъпва само мотики с дунапренови калъфки на дръжката и обикновено само по веднъж.
Хакер - този, който е способен да настъпи мотиката даже ако е затворена в барака и заключена с катинар.
Хакер-идеалист - благороден борец за правото всеки да може да настъпи неограничен брой мотики.
Microsoft - корпорация, световен лидер в производството на мотики.
Бил Гейтс - митично същество от програмисткия фолклор; зъл дух, покровител на мотиките.
Ъпгрейд - процес на непрекъснато харчене на пари за нови мотики, всяка от които удря още по-силно от предишната.
Бета-версия - версия, в която мотиките се виждат с невъоръжено око.
Релийз - версия, в която мотиките са покрити със шума.
Съвместимост на версиите - принцип, позволяващ новите мотики да ви нацелват точно по цицината от предишните.
Асемблер - език за програмиране, позволяващ да настъпваш мотиката няколко милиона пъти в секунда.
Локална мрежа - технология, позволяваща да бъдеш праснат по челото даже когато мотиката е настъпил някой друг.
Интернет - технология, позволяваща да настъпваш мотики на другата страна на земното кълбо.
Мрежова конференция - технология, позволяваща на всеки да настъпва не само своите, а и чуждите мотики.
Кирилишки кодировки - подаръчен комплект мотики за потребителите на интернет.
Приятелски интерфейс - гумена облицовка на дръжката на мотиката.
Гъвкав (настройваем) интерфейс - облицовка на дръжката на мотиката, която можеш да нагодиш по височината на челото си.
Графичен интерфейс - мотика с регулировка на цвета и силата на искрите, които ще видиш след като те прасне по челото.
Ненадеждна система - мотика, които ви бие по челото даже и тогава, когато не сте я настъпили.
Надеждна система - мотика, които ви бие точно по челото даже и тогава, когато сте с гръб към нея.
Многозадачност - концепция, позволяваща да настъпиш няколко мотики едновременно.
Обектно-ориентирано програмиране - метод за производство на мотики на принципа на матрьошките.
Мануал (ръководство) - книга, описваща различните начини за настъпване на мотиката. Никога не се ползва от леймърите и хакерите. Напредналите програмисти я използват сред като настъпят мотиката втори път.
Техническа поддръжка - служба, която дава съвети какво да се прави след настъпване на мотиката. Обикновено първият и съвет е да настъпиш мотиката пак и да сравниш усещанията.
Когато паднеш с мотора......... се изтупваш от прахта, и се качваш пак!
pechkov
 
Мнения: 470
Регистрация: 06 април 2009, 21:39
Местонахождение: Монтана

Re: Софтуера - като настъпена мотика!

Мнениеот zl_tsanev » 10 октомври 2018, 15:51

Нещо подобно четох преди години - съпоставка между различните езици за програмиране(мисля че беше публикувано в "Компютър за вас").
Но не мога да го намеря - беше забавно!

Намерих го!
Кратък справочник по езиците за програмиране
от Дейвид Руджиеро

Изобилието на модерни езици за програмиране (които явно са откраднали безброй особености един от друг) понякога става причина човек трудно да си спомня кой език точно използва в момента. Този удобен справочник се предлага като публично средство за помагане на програмисти, изпаднали пред такава дилема.

Задача: Простреляйте се в {стъпалото на} крака {левия за определеност}.
C
Вие се прострелвате в крака.
C++
Вие без да искате създавате десетина свои инстанции и ги прострелвате всичките в крака. Да се осигури спешна медицинска помощ е невъзможно, понеже не можете да кажете кои копия са действителни и кои просто се сочат едно друго и казват: "Ей онова там съм аз".
FORTRAN
Вие се прострелвате в всеки пръст на крака итеративно, докато ви свършат пръстите, след което зареждате следващия крак и повтаряте. Ако ви свършат куршумите, вие въпреки това продължавате с опитите да се простреляте, понеже нямате възможност за обработка на изключителни ситуации {в ориг. exceptions}.
PASCAL
Компилаторът няма да ви позволи да се простреляте в крака.
ADA
След като правилно сте пакетирали крака си, вие се опитвате едновременно да заредите пистолета, да дръпнете спусъка, да изкрещите и да се простреляте в крака. Докато опитвате обаче откривате, че не можете, защото кракът ви е от погрешен тип.
COBOL
Използвайки КОЛТ 45 ПИСТОЛЕТ, НАСОЧИ оръжието към КРАК.СТЪПАЛО, ПОСЛЕ постави РЪКА.ДЛАН.ПРЪСТ върху ПИСТОЛЕТ.СПУСЪК и СТИСНИ. ПОСЛЕ върни ПИСТОЛЕТ в КОБУР. ПРОВЕРИ дали връзката на обувката не се нуждае от повторно връзване.
LISP
Вие се прострелвате в разширението, което съдържа пистолета, с който вие се прострелвате в разширението, което съдържа пистолета, с който вие се прострелвате в разширението, което съдържа пистолета, с който вие се прострелвате в разширението, което съдържа пистолета, с който вие се прострелвате в разширението, което съдържа пистолета, с който вие се прострелвате в разширението, което съдържа пистолета, с който вие се прострелвате в разширението, което съдържа пистолета...
FORTH
Крака в прострелвате се вие.
PROLOG
Вие казвате на програмата си, че искате да бъдете прострелян в крака. Тя измисля как да го направи, но синтаксиса не й позволява да ви го обясни.
BASIC
Прострелвате се в крака с воден пистолет. При големи системи продължавате да стреляте, докато долната част на тялото ви се намокри.
VISUAL
В края на краищата вие само ще "изглеждате" като прострелян в крака, но ще ви е било толкова приятно, докато го правите, че ще ви е все едно.
HYPERTALK
Сложи първи куршум на пистолет в стъпало ляво на крак на теб. Отговори на резултата.
MOTIF
Вие прекарвате дни в писане на VIL описание на крака си, на куршума, на неговата траектория и на сложната спирала върху дръжката от слонова кост на пистолета. Когато най-сетне стигнете до дърпането на спусъка, пистолета засича.
APL
Вие се прострелвате в крака, след което прекарвате цял ден в измисляне как да го направите с по-малко символи.
SNOBOL
Ако успеете, се прострелвате в левия крак. Ако не - се прострелвате в десния.
UNIX
% is foot.c foot.h foot.o toe.c toe.o (foot=стъпало, toe=пръст на крака)
% rm * .o
rm: .o: no such file or directory
% ls
%
CONCURRENT EUCLID
Прострелвате се в нечий друг крак.
370 JCL
Изпращате крака си на MIS, като добавяте документ от 400 страници, който обяснява точно как искате да бъдете застрелян. Три години по-късно кракът ви пристига добре изпържен.
PARADOX
Не само вие можете да простреляте крака си, но и вашите потребители могат.
MICROSOFT ACCESS
Вие се опитвате да насочите пистолета към крака си, но вместо това той надупчва всичките ви дистрибутивни дискети от Borland.
REVELATION
Вие сте сигурен, че ще успеете да се простреляте в крака, само първо да разберете за какво служат всичките тия сладки мънички куршумчета.
ASSEMBLER
Вие се опитвате да се простреляте в крака, но само за да разберете, че първо трябва да изобретите пистолета, спусъка, куршума и крака си.
MODULA-2
След като осъзнавате, че всъщност не можете да направите нищо с този език, вие се прострелвате в главата.
SQL
Поради неволния пропуск на едно условие в WHERE частта на заявката, с един куршум вие прострелвате още около стотина леви крака, освен собствения си.
QBE
Прострелвате левия си крак с обикновен пистолет, показвате резултата на системата, тя схваща какво искате от нея и за да ви покаже, че е разбрала прострелва и десния ви крак.
3D STUDIO
Създавате тримерни модели на всички участници в действието, уточнявате материала, от който са направени, описвате параметрите на всички светлинни източници, задавате всички траектории и поставяте камерата.
Всичко това ви отнема половин-един час следобеда. Пускате да се изчислява гледката. Завеждате приятелката си на кино, после на вечеря, после на театър, после на бар(ове), връщате се към 3 сутринта, виждате, че компютърът продължава да изчислява, и двамата се отдавате на по-интересни занимания.

В най-неподходящия момент усещате остра болка в левия си крак.
Аватар
zl_tsanev
 
Мнения: 185
Регистрация: 27 май 2008, 07:54
Местонахождение: Шумен


Обратно към Бисери, вицове

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи форума: Николко регистрирани потребители и един гост