Техническа поддръжка Merlin inc

Правила
Уважавайте другите участници и се отнасяйте с тях така, както бихте желали те да се отнасят с вас!
Отговор
pechkov
Мнения: 715
Регистрация: 06 април 2009, 21:39
Местонахождение: Монтана

Техническа поддръжка Merlin inc

Мнение от pechkov »

Техническа поддръжка

В едни далечни (и най-вече приказни) времена, когато рицарите се сражаваха с дракони спасявайки прекрасни принцеси, не съществувала никава техническа поддръжка за потребителите. Мечовете били ковани от ковачи и, ако рицаря оставал жив, след като некачествения меч се счупвал и не можел да отсече главата на дракона, същия се връщал набивал канчето на ковача, убеждавайки го да зареже ковачницата и да я смени с манастир.

Все пак интересно би било, какво би се случило ако всеки ковач поддържаше цял щат обслужващ персонал. Е да се опитаме да си го представим…

— Отдел техническа поддръжка "Merlin, Inc". С какво мога да ви помогна?
— Вчера си купих Ваш меч…
— Поздравления, Сър, направили сте правилен избор.
— Да ама той не работи.
— Какво искате да кажете с “той не работи”?
— Ми не сече главата на дракона.
— А Вие прочетохте ли инструкцията за експлоатация, Сър?
— Благородния рицар не е длъжен да умее да чете! Hо моя оръженосец ми я прочете два пъти на глас.
— Добре, Сър. А извадил ли сте меча от ножницата?
— Да.
— Сигурен ли сте? Бихте ли проверили, ако обичате.
— Извадил съм го бе пе… извадил съм го!
— Добре, Сър. Сега опитайте дали острието е добре наточено.
— Аууу мам…!
— Не трябваше да го правите с палец, Сър.
— Какъв палец бе да ти го на…? Пробвах с език. Аз така си опитвам и манджите.
— Виждате ли, Сър, меча е устроен малко по иначе, отколкото блюдата, които опитвате на обяд. Под “опитвам” се има в предвид…
— А бе я не ми разправяй врели некипели! НЕ съм длъжен да познавам Вашите технически термини. Аз съм потребител не хардуерен специалист. По добре кажете защто да го е… меча не работи!
— А преди това работеше ли?
— Отде да знам – купих го вчера!
— Добре, Сър. Да сте правили нещо необичайно с него?
— Hе!
— Сигурен ли сте в това?
— Ми сугурен съм, току що го извадих от ножницата.
— Не сте ли се опитвали да го заточвате сам?
— Отде накъде?
— Вие най-добре знаете, Сър. Може би сте се опитвали да вплетете в него ново заклинание?
— Не, ползвам стандартните, коите се доставят заедно с меча!
— Може би е бъг, Сър? Откога не сте си ъпдейтвали светената си вода?
— Вчера си налях последната версия!
— Ясно, Сър. Погледнете моля Ви дали на близо няма неекранирани източници на черна магия? Те могат да създадат смущения в работата на меча.
— А бе какви източници да ти го на… АЗ СЪМ В ПУСТИНЯТА!
— Hе бива да се нервирате, Сър.
— Не се нервирам, по дяволите!
— Тогава защо дишате толкова тежко?
— Защото ме гони дракон бе пе…
— А, значи, дракона е наблизо?
— Да, зад гъ… ми!
— Отлично, Сър. Дайте му слушалката ако обичате.
— А, ако ми отхапе ръката?
— Извинете, Сър, но медицинските проблеми са извън нашата компетентност.
— Следващия път ще си купя меч от "Morgana, Ltd"!
— Е добре, сър. Опишете поне, как изглежда дракона.
— Ми, един такъв жълт… с мустачки…
— Ясно. С това трябваше да започнете, Сър. Това е нелицензиран дракон, китайско менте без дигитален подпис.
— И?
— Прочетете лицензионните условия, Сър. "Merlin, Inc" не гарантира съвместимост с неСертифицирани от Merl.Inc. устройства.
— И сега какво да правя?
— Ами никога не ползвайте занапред евтини, no-name дракони, Сър.
— Абе що си не е…, той ще ме използва както е…! Ааа! Hеееее! Ааааа!…
— Сър? Сър, добре ли сте?… При всички случаи, компания "Merlin, Inc" Ви благодари за оказаната помощ при усъвършенстването на нейните продукти!
Когато инженерите конструират нещо дуракоустойчиво - тогава дураците стават по-изобретателни.
Отговор

Обратно към

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи форума: 0 гости