Учене на английски в скайп

Разни теми, разни идеали
Правила
Уважавайте другите участници и се отнасяйте с тях така, както бихте желали те да се отнасят с вас!
Отговор
GeorgiRGeorgiev
Мнения: 3
Регистрация: 03 септември 2015, 14:56

Учене на английски в скайп

Мнение от GeorgiRGeorgiev »

Здравейте!
Аз съм начинаещ в английския. Общо взето знам по-лесни думи и изречения. Бих искал да вдигна нивото му.
Пускам тази тема, понеже искам да попитам, дали някой иска да си говорим на английски в скайп и по този начин да се опитаме да напредваме в този език?
Аватар
haripetrov
Мнения: 12
Регистрация: 15 февруари 2010, 16:30

Re: Учене на английски в скайп

Мнение от haripetrov »

Щях да ти кажа да прегледаш sharedtalk.com, но от първи септември го затвориха окончателно. Остава да чакаме алтернативи като http://talk.considerate.ly да бъдат завършени и готови за употреба.
Можеш спокойно да се включиш и в някоя игра в мрежа или в друга общност използваща интензивно чат и аудио разговори в реално време.
DrunkenDonkey
Мнения: 161
Регистрация: 06 юни 2009, 22:32

Re: Учене на английски в скайп

Мнение от DrunkenDonkey »

Аз научих английски от world of warcraft. В общи линии не може да се пробваш да пишеш нещо насред битка и почти всички гилдии има задължително говорене по вент. Първоначално изпокапваха от смях като се пробвах да кажа нещо, след година си говорех свободно, сега много често аз се занимавам с чужденци гости на фирмата защото се разбирам свободно с тях. Та идеята на хари не е никак лоша.
GeorgiRGeorgiev
Мнения: 3
Регистрация: 03 септември 2015, 14:56

Re: Учене на английски в скайп

Мнение от GeorgiRGeorgiev »

Благодаря за съвета. БОГ да ви благослови.
Хари, понеже имаш информация за тези уебсайтове, и ти ли също използваш този начин за учене на английски - чрез говорене с други хора?
Аватар
haripetrov
Мнения: 12
Регистрация: 15 февруари 2010, 16:30

Re: Учене на английски в скайп

Мнение от haripetrov »